En dag i bilder (3)

Jeg pleier å kjøre min årlige «ett foto i timen» på dager som er aktive, men vanlige. Dette året har jeg valgt å putte den i løpet av eksamenstida mi i stedet.

08.00

Står opp.

09.00

Knekkebrød med peanøttsmør og Habermas til frokost..

10.00

Årets første snø. Leser fremdeles.

11.00

Vandrer til skolen. Snø!

12.00

I vikeligheten var jeg utendørs og så på Ernst Bjerke stå og røke, men jeg tok ikke noe bilde. Da jeg kom inn på lesesalen kunne jeg se Marie og Maria som satt og leste på planssene ved siden av min.

13.00

Blindernveien 11. Databasekurs med Kåre Andersen.

15.00

Dro hjem for å vente på Dells techsupport som skulle ringe meg. Middagen min var pasta, tomat, avocado, peanøtter og blåost. Og veldig godt.

16.00

To episoder med goodness gracious me til maten.

17.00

Klokka fire dro jeg tilbake til Habermas vidunderlige verden.

18.00

Techsupport skulle ha ringt nå. Og mer habermas.

19.00

Begynner å bli ufokusert og tegnet derfor «the eater of books» et nytt supermonster.

20.00

Et helikopter flydde lavt mellom husa.

21.00

Kakao og habermas?

22.00

Dette er meg som ringer techsupport og techsupport som sier at det ikke er noe galt med dataen min.

23.00

nesten ferdig med gode gamle Jurgen, – og tegningen ved siden av lagde jeg i senga i går.

24.00

Tannpuss. Hurra.

7 responses to “En dag i bilder (3)

  1. Så dette var dagen din..

    Håper at dell-tekniker ringer i morgen, slik de lovet.

    Dette med bildene på mamma sin side er på grunn av at du ikke har 1024 bredde på skjermbildet ditt. Det trengs litt hjelp med css-kodinga der.

  2. Selv om det er i lesetiden, så synes jeg ikke dette var spesielt monotont. Sånn synes jeg arbeidsdager ofte er. De samme tingene gjentar seg. Maten så god ut.

  3. Mamma: Men jeg leser jo habermas til 12 om nattan jo, og snakker knapt med noen hele dagen. Det er monotoni det. For tenk.

    Men ikke idag. Idag slutta jeg klokka 9

    Pappa: Regna med det. Jeg skal jo hjelpe henne med det i jula.

  4. Dette var en original og morsom post! Lykke til med eksamen.

    Og ja, doene på campus stinker. I dobbel forstand.

  5. Jeg synes det er morsomt, å se andre menneskers dager, dessuten er det morsomt å dokumentere for seg selv hvordan livet og rutinene forandrer seg fra år til år. Se for eksempel:

    En dag i marthes liv: Februar 2006

    En dag i marthes liv februar 2007

    Jeg får gjenta suksesssen februar 2008, så det blir kontinuitet i datovalgene.

    Marthe

  6. Tilbaketråkk: Efit 2009 « Snusmumriken

  7. Tilbaketråkk: Efit 2010 « Snusmumriken

Legg igjen en kommentar

