Pondus

Søvnløshet og en kløende uro knytta til livet, skolen og alle de tusen tankene som vandrer rundt i hodet mitt, drev meg til å lese 1100 pondusstriper på internett. 1100. Det får meg til å ville lese 11 til for å gjøre tallet rundere og penere, men om jeg gjorde det hadde jeg aldri klart å slutte.

Denne stripa fikk meg til å lete gjennom hele internett for å finne ut om det faktisk finnes senger formet som anfield, med tribuner og det hele. Jeg fant den ikke. Det nærmeste jeg kom var faktisk en liverpoolsovepose.

Er jeg egentlig letta, eller har jeg fått tilbake troa på menneskeheten?

It’s hard to decide.

Legg igjen en kommentar

