Kvinnehistorisk natt

Kvinnehistorisk natt er over. Jeg hadde aldri vært med på dette før, og det var en udelt god opplevelse. Jeg fikk riktignok det stikkende ubehaget som kom av at noen av deltakerne hadde litt underlig plakatopphengingskultur. Men våre plakater hang i alle fall på fine steder og skaper neppe ekstra jobb for noen.

Dessuten tror jeg jeg er nyforelska: Maud Lindstrøm kom fra sverige og hadde verdens minste konsert i noens stue klokka halv tre på natta. Alle visste visst hvem dette mennesket var, men jeg var totalt uforberedt på all finheta. 

Hyllning til lesbisk sex er en av de fineste sangene jeg har hørt på lenge.

Legg igjen en kommentar

