Tidskriftkurs

For første gang noen sinne sover jeg på mitt helt egne hotellrom. Det kjennes rart å ha min egen seng, mine egne håndkler og min egen dusj på denne måten. Hver eneste gang jeg har bodd på hotell har det vært sammen med mamma, men denne gangen er jeg på egenhånd. Det kjennes litt rart, men likevel ganske fint. Det underligste er jo at dette hotellet er i Fredrikstad, byen jeg har bodd mesteparten av livet, og hvor jeg bare i tilfelle speiderleir har betalt for å bo.

Jeg er altså på et tidskriftkurs. Det er stappfullt av redaktører og mennesker som ganske enkelt er spennende å prate med. Innlegga er veldig interessante, og jeg begynner å bli skikkelig gira. Jeg er kanskje ikke redaktør, men jeg har veldig lyst til at Fortid skal bli det fineste bladet i verden. Særlig har jeg fått mye morsom undervisning i leseflyt, reklame og tekstredigering. Lønsjen er i tillegg virkelig fantastisk.

Dette er det første bildet fra det nye kameraet mitt. Det heter: «fitte på fat, eller hvor snuskete kan god mat egentlig se ut?»

2 responses to “Tidskriftkurs

  1. It’s no coincidence that the female gentitalia are nick-named «la moule» – «the mussel» – in french🙂

  2. haha i guess you’re right about that

Legg igjen en kommentar

