Stipend

For en måneds tid siden søkte jeg på dette lokalhistoriestipendet. Jeg fik akkurat en telefon om at jeg fikk det.

Nå er jeg jammen skikkelig glad.

4 responses to “Stipend

  1. Gratulerer, flinke du.

  2. Congrats! I’m still waiting for your toilet reports….

  3. hey. takker

    lars: jeg har tatt bilder av to doer alt, men så glemte jeg å ta bilder nede i blindernveien da jeg var der idag. Søren ta. Men jeg fikser det sikkert i morra, og poster de tre første anmeldelsene🙂

Legg igjen en kommentar

