Å lage omelett uten å knuse egg

Jeg starta dagen idag med å lage omelett uten å knuse et eneste egg.

Bare for å gi pessimistene en symbolsk finger.

I går arrangerte fortid en debatt om krigshistoria. Det gikk skikkelig bra. Salen var fullsatt, og det sto en lang kø utenfor døra, som sto på tærne og lytta. Selv etter pausa sto folk og håpte på å få komme inn. Det ble masse diskusjon, og NRK snakka om det på Kulturnytt i morges.

5 responses to “Å lage omelett uten å knuse egg

  1. Men oj – jeg hører da på kulturnytt, men jeg hørte det ikke. Var vel i ørska oppe i senga mi, tenker jeg. Så fint at dere har hatt et vellykka arrangement.

  2. Altså, nå skriver jeg en kommentar bare for å se om bildet jeg har lastet opp av meg selv blir med.

  3. men det er ingen bilder her… hmm…. gå inn der du lastet den opp og dobbeltsjekk at den er der?

  4. Men se nå du, Marthe. Plutselig så kom det. Det tok bare litt tid. Det mest fantastiske er at kommentarer jeg har gjort for evigheter siden også får bilde. Det er vel morsomt?

  5. Javisst – hadde du ikke forventet det?

    Men nå har ikke jeg bilde på kommentaren over. Det er nå litt underlig.

Legg igjen en kommentar

