We like the mooon

Verden er et underlig sted. For en uke siden. Jeg er helt sikker på at det er en uke siden var jeg ute og ølla med tilfeldige mennesker på pøbben. Det var en vakker kveld og jeg tusla hjemmover med en myk og dunete følelse i maven, slik man bare kjenner det om ting er som de skal være. På vei hjemover la jeg merke til at månen besto av en kjempesmal sigd. Jeg syntes det var pent.

I gårkveld, da jeg var på vei hjem fra yogatimen min, lykkelig over å ha stått på hodet for første gang i livet og langt inni en sånn underlig avslappet yogatranse la jeg merke til at månen var stor, rund og gul.

Den hadde hoppa over en hel uke. Hvordan kan månen hoppe over en uke?

Forøvrig liker jeg disse skoa. De ligner på barnesko. Jeg vil ha dem, men jeg vet ikke hvor man finner dem.

2 responses to “We like the mooon

  1. De skoene så utrolig deilige ut!

  2. jeg vet! Og så finner jeg dem ikke i noen av butikkene som har merket. Man kan bli furten av mindre.

Legg igjen en kommentar

