Snøhule

I en snøfonn på blindern hadde noen gravd en snøhule. Tenk. En ordentlig snøhule! Alle mine spede forsøk har endt som grøfter og ujevne, rasfarlige hull. Jeg forventa at noen skulle ligge der inne og sove. I stedet var hulen folketom og lunt opplyst av stearinslys.

5 responses to “Snøhule

  1. grapecityjuice

    så utruleg koseleg! snøhule på blindern. i dag såg eg mange små, søte barnehagebarn nyte herligheiten.

    du har forresten fin blogg, så eg legg deg til i blogglista mi, om det er greit? smil!

    • Jepp. jeg vandre og forbi alle barna, som små maur på en tue.

      Hurra for bloggtillegging. Men navnet ditt lenker ikke til noen blogg, så da skjønner jeg ikke åssen jeg skal legge deg til tilbake🙂

      Det blir litt rykk og napp-skriving her, men bloggen dauer ikke

  2. grapecityjuice

    hm, så rart at namnet mitt ikkje lenker. adressa mi er grapecityjuice.wordpress.com , så kan du jo sjå om det er noko du har lyst å lenke til, smil!

  3. åh. skulle ønske jeg hadde sett denne litt tidligere. for det er vel kanskje ikke så mye igjen av snøhula nå?

    og til grapecityjuice: jeg vet hvorfor den ikke lenker! been there done that: gå inn på profil og legg til adressen til bloggen din i feltet der det står «webadresse». og voila🙂

  4. Jeg tror det fortsatt er der, selv om det smelter på alle kanter. Det ble forresten gravt ut en til, – en litt mer diskret en i en annen snøfonn like ved siden av frederikkbygget. Ved den lille inngangen.

Legg igjen en kommentar

