Forbereder meg på ferie

Hvem skulle trodd at det å forberede seg på ferie skulle være en så hektisk aktivitet! Jeg tror det skal være plass til alt, slikt som blogging og tegning og skriving, men jeg må bare jobbe inn feriedagene først, og jeg må bare skrive et kapittel først, jeg må bare gi tilbakemelding til skribenter først, – vaske klær og pakke og lese en bok. Neivisst. Det er ikke plass til alt. Særlig ikke når det er koseting som skjer. Jeg har, kanskje uklokt konsentrert all kosen til april måned. Deilige deilige april måned. 

I mellomtiden flyter tankene mine i retning ferie. Jeg skal til London! Jeg skal på en konferanse som heter Venal Bodies og som handler om prostitusjon på 1700-tallet. Programmet virker skittspennende, og jeg gleder meg som et dyr.

I tillegg skal jeg bo midt i byen, – mye mer midt i byen enn jeg noen gang har gjort før. På dette hotellet. Som ligger her, – sånn rent kartmessig. 

Og i mellomtiden prøver jeg å få unnagjort alt det andre. For at ferien skal bli en ordentlige ferie, i stedet for en uke hvor alt annet hoper seg opp og gjør hjemkomsten vanskelig. Det skal nok gå, – i kveld skal jeg vaske klær og pakke. Det blir helst bra.

7 responses to “Forbereder meg på ferie

  1. Ferie?

    Jobb?

    Heldiggsris!

  2. Jeg har hørt at det er dem som blogger på sånne ferier. Kremt!

  3. God ferie når du bare blir ferdig.🙂 Det høres kjempemorsomt ut. God påske også . Nå skal jeg bare sette meg på verandaenen og nyte sola.

  4. Håper du kom i mål med alt du måtte, og at ferien er/ble kjempefin.
    Jeg driver blogghopping i dag, det er jo også en form for ferie 😉 – og jeg hopper innom deg først.

    • Jeg kom i mål, så absolutt. Det var ikke helt planlagt at ferien også skulle bli ferie fra blogg, men i London fant jeg ikke internett en eneste gang, og på hytta var det ingen internett i det hele tatt, bare bøker, vedfyring og en varm ovn.

      Omtrent som jeg forventa det, altså.

  5. Tilbaketråkk: Et lite stykke virkelighet « Snusmumriken

Legg igjen en kommentar

