Menskopp, igjen

For en tid tilbake intervjua NRKpuls meg om menskopper. Jeg tilhører jo en av disse skjeldne skruene som synes det er litt herlig å få mensen, siden det er et evig bevis på at kroppen min fungerer og klarer jobben sin. Men så skulle jeg plutselig snakke om det på nett-tv, og det kjentes veldig annerledes enn å komme med mine sedvanlige upassende triviakunnskaper om damekroppen. Plutselig måtte jeg tenke før jeg snakka, noe som var litt uvant…

SE VIDEOEN PÅ NETT-TV 

Det er veldig merkelig å se seg selv på film. Da jeg var liten likte jeg godt å bli filma, men syntes det var så forferdelig å høre stemmen min på video. Jeg syntes nemlig det hørtes ut som en klovnestemme. Denne gangen var annerledes. Denne videoøvelsen her har fått meg til å gruble fælt på om jeg ser livredd ut til daglig, eller om det bare er filmtrynet mitt.

4 responses to “Menskopp, igjen

  1. Du høres vel ikke skrekkslagen ut! Du er seriøs og meget, meget velartikulert og presis i formuleringene dine.

    Jobb i NRK?

  2. Hehehehe….. du så veldig SERIØS ut da… «ikke kødd med menskoppen» liksom…. Men du er flink til å snakke om min favorittmensendings! Åh, koppen er så BRAAAA!

  3. Jeg syns ikke du ser livsredd ut – sånn uten å vite hvordan du ser ut til daglig.

    Jeg liker forresten også å ha mensen.

Legg igjen en kommentar

