Kalender for høsten 2009

Nå er jeg tilbake fra bloggeferien, og kommer til å oppdatere bloggen omtrent som før. Første post er kanskje litt kjedelig: her kommer høstvarianten av Marthes svært nedstrippa tekstbehandlerkalender. Akkurat som fjordårets er det en ukekalender som kan skrives på både manuelt og på data, og som kan skrives ut uke for uke.

Altså: her er høstens kalender. Last den ned, irriter dere over at den ikke er så vakker som den kunne vært, og bruk den for det den er verdt. Det er i alle fall det jeg pleier å gjøre.

6 responses to “Kalender for høsten 2009

  1. Da har jeg lastet kalenderen din.🙂 Får håpe at jeg får fylt den opp med mye morsomt, interessant, lærerikt og avslappende i høsthalvåret. God sensommer.
    Hilsen Grethe

  2. God sensommer til deg óg🙂 Hyggelig at du lasta ned kalenderen. Den er jo lagd mest for meg sjæl, men da jeg for morroskyld la den opp på bloggen i fjor, var det overraskende hvor mange som søkte på «ukekalender» på google, og tilfedigvis havna hos meg, så jeg tenkte det kunne bli tradisjon.

  3. Takk, det var akkurat det jeg trengte…en ukekalender uten for mye dill..:)

  4. Super kalender, tusen takk🙂

Legg igjen en kommentar

