Liten pause

Som varsla for en stund siden har bloggen en liten pause, fordi jeg prøver å få ferdig masteroppgava mi til 15. mai. Ikke forvent innlegg før medio mai. Hodet mitt er nemlig alle andre steder enn på nett om dagen.

Fortvil ikke. Jeg har en haug poster på lager til dere!

Om dere vil ha noe å gjøre i mellomtida, kan dere enten titte på artig kildemateriale fra krigen på statsarkivets vårslipp. Det ville i alle fall jeg ha gjort akkurat nå om jeg hadde hatt tid.

Eventuelt kan dere lese tegneseiene under for mer. ( Løfta fra phdcomics.)


2 responses to “Liten pause

  1. Noe sier meg at det er en riktig prioritering. Og jeg gleder meg veldig ti lde postne du har på lager. Tvi, tvi med innspurten.

    • Takk takk. Tidvis kjennes det som å heie på en hest som ikke kommer i mål, men jeg heier på meg selv jeg også. Har en diger «Yu kæn du it» lapp over pulten som fanger blikket mitt om det vandrer sin vei.

Legg igjen en kommentar

