Alt jeg vil ha

Jeg er litt forelska i flickrbrukeren og bloggeren Peacay. Få steder finner jeg så mange fantastiske ting å se på og lese om. Kruseduller, tekstilmønstre, klokkepapir fra syttenhundretallet, botanikktegninger av fisker, en frosks indre liv og ikke minst masse nygelig skogssopp. Vedkommende (hvorfor tror jeg alltid at folk jeg deler interesser med er gubber?) har sidevis med sets, og det er overraskende brukbare ting. Jeg har ikke vært i beita for et personalisert bursdagskort på veldig lenge.

Jeg har lurt meg selv til å tro at jeg må skrive noe storslagent og flott hver gang jeg er her. Plutselig er ukas oppdatering fire dager sen, og jeg var brått smertelig viss på at det jeg planla for sist mandag ikke egentlig holdt mål. Men flickrmannens blogg er det beste stedet i verden for meg akkurat nå. Jeg sitter og sikler etter å trykke opp noen av motivene på stoff fra spoonflower. Jeg er god til å kontrollere lystene, men jeg skulle av og til ønske jeg ikke var det.

Legg igjen en kommentar

