Februar i fjor

Jeg gjorde en efit i februar i fjor, men posta den aldri. Det spennende er hvorvidt jeg klarer å plastre sammen en dag som ligger ti måneder tilbake i tid, og som jeg ikke har tatt annet enn visuelle notater for.

Tidligere efiter
2013 – 2012 – (2011) – 2010 – 2009 – 2008 – 2007 – 2006

08:00 – Frokost

Dette må nok være yoga på sats klokka 9.

10:00 Stikker innom fiskedisken på veien hjem.

11:00 Jobber hjemmefra. Leser denne boka:

12:00 – Aksel steker torsketungene til meg som lunsj

13:00 – Tar ut av oppvaskmaskina (blir disse bildene mer spennende nå, kveiler jeg)

14:00 – Usikker på hvorfor dette bildet er her. Gjetter på at jeg henta meg en kopp kaffe. Kan ikke ta bilde av den samme boka om og om igjen heller liksom.

16:00 – Her har vi utsikten fra sofaen. Og jeg har tydeligvis vippa ei flaske gulrotjus ut av frysern. Jeg gjetter på at det er gulrot og laiv, for det lager jeg oftest.

17:00 – Er ute og lufter hundedyret, og plutselig ble det kvelden. Her tok jeg to bilder.
1. Krypten på kirkegården. Men bildet ble elendig. Dette skuffa meg, husker jeg. Og så fikk hanna panikk og ville vekk, og det var veldig høy snø og da ble også jeg litt engstelig.

2. Fra Kierschows gate mot ringveien

18:00 – Jeg tar bilde av meg selv i speilet og føler meg litt teit. Teitere følte jeg meg da google lagde en animasjon av seansen.

19:00 – Jobber litt mer, kom jo sent i gang pga yogaen. Så kommer Guri inn og slår av en prat.

20:00 – I stedet for å dokumentere eventuell middagsspising har jeg tatt bilde av en hylle av papp, som jeg lagde av fruktkasser en dag jeg kjente meg lur. Den er siden bytta ut. Vi pleier jo spise middag, men kanskje vi ikke gjorde det? Kanskje Aksel jobba kveld den dagen og jeg hev innpå noen brødskiver? Uansett: Hylle av papp.

21:00 – Hanna sier «luft meg!» – Deretter går vi tur.

22:00 – Inngangsdøra. Jeg er altså på vei hjem fra kveldstur.

23:00 – Dynetrekk. Regner med at dette er et forsøk på å ta kvelden.

Legg igjen en kommentar

