Masteroppgaver

Masteroppgava til Aksel er kommet på nett, og det kjentes logisk å lenke til den herfra. Den er her, – les til øyet er stort og vått.

Men så innså jeg at jeg aldri har lenka til min egen masteroppgave, selv det er tre år siden jeg ble ferdig med den. Værsågod.

Bloggdød, ass. Jeg skrolla gjennom bloggen for å finne ut hva det egentlig er den inneholder, og der fant jeg et innlegg om at jeg hadde lyst på bikkje. Jeg har jo hatt bikkje i to og et halvt år. Men har jeg sagt et ord om det? Neida. Her er bikkja – fineste bikkja (i foto, og et forsøk på å tegne henne):

(Både eksistensen av masteroppgava og bikkja kan man vel gjette seg til ved å se på efit-ene mine, og ved at jeg lagde ne post om bikkjemat, men nå er det nevnt i klartekst. Ahoi.)

Legg igjen en kommentar

