Masse masse varroamidd

Vi hadde en slags vinteravslutning med birøkterlaget, og vi telte varroamidd og spiste mat. Men det var mye midd. Jeg legger inn et bilde av midden her, sånn at jeg kan sammenligne fjorårets med nesteårs. Om jeg har noen bier neste år, da. Om de lever. Dumme midd som kommer og spiser på biene.

Vi syntes det var mye. Om jeg hadde hatt biedagboka her, hadde jeg skrevet ned hvor mye jeg telte meg opp til. Men jeg er bedre på å sammenligne visuelt uansett, så dette får være et bra nok dagboknotat.

Dette innlegget kunne jeg godt ha posta da jeg skrev det, i stedet for å bare la det ligge i kladdeboksen. Nå husker jeg jo ikke engang når vi medisinerte dem, selv om det står i biedagboka.

Legg igjen en kommentar

